. Ya Allah Ya Tuhan kami , Seandainya telah kau ciptakan dia untuk ku , tercipta buatku , Dekatkan lh dia pada ku , satukan hatinya dengan hatiku , titipkan kemesraan diantara kami agar kebahgiaan itu abadi , dan Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang .. seiringkanlah kami dalam melayari ketepan yang sejahtera yang Engkau kehendaki . ~ Amin ya Rabbal Alamin ~ .

Tuesday, November 8

H . A . N . G . O . U . T


HUHUHU !! gelak besa hari niyhh ==" heheh ,, tk le lhh ,, tadi hang best ouhhh ,, dgn si DIA ? who who ? tahh lhh ,, no komen ,, tapi best tahu ,, hahahah ,, tk tahu nk cer apa ,, # inLOVED ,, ni nk tunjuk gmb sikit ,, y aku buat header ttuuu ,, heheh ,, senanye diia malu nk amek pis ,, aku lagi malu malu ,, alaaahaaii ,, # GEDIKK makk aii ,, :P kau jeles cakap ,, hehehe ,, gmb ue aku cropp ,, sblh dia ada abg dia ,, sblh aku ada kakak aku ;D saja nk gedikgedik ,, tapi jarak kiteoorg duduk jaohh ouhh ,, ;DD maluuu punyer pasaiii :P
jelesss letttteeewww ,, kau ada ? TK DE KN ?? hehheheh
                                                                           I
                                                                           I
                                                                           I
                                                                           I
                                                                           v

                                                           ( O _ O ) V peace sikit ;)
comel kn ? aku lhhh bukan dia ,, hahah ( perasann makk aii )

nanti i upload pis kat fb , tengokkleww laww rajen ,, heheheh .. GTG , mao tidoo , tata <3
                                                  (  O _ O  )V       pEACE siKit

No comments:

Post a Comment